Pentru rezultate maxime, pregătește din ianuarie campaniile de marketing de 1 și 8 martie și de primăvară

Cele mai eficiente campanii sunt cele planificate din timp!

A trecut Crăciunul, a trecut Anul Nou și cred că este momentul să începem cu toții pregătirile pentru campaniile de marketing de primăvară. Mărțișorul – 1 martie și Ziua Femeii – 8 martie pot fi pretextul perfect care să te ajute să câștigi noi clienți, să crești vânzările și să obții notorietate în rândul femeilor și bărbaților din întreaga țară, prin campanii realizate pe Facebook, pe LinkedIn, prin reclame Google Ads sau prin optimizare SEO. Am pregătit mai multe informații importante despre aceste două sărbători de Primăvară, care să te ajute să pregătești campaniile de marketing:

Mărțișorul și Ziua Femeii – Ambele duminică
Anul acesta, atât Mărțișorul cât și Ziua Femeii vor pica duminica. Astfel, campaniile trebuie lansate public cu minimum câteva zile înainte, din luna februarie. Bărbații și copiii să fie cu cadoul pregătit duminică pe 1 și pe 8 martie. Probabil că la birou se vor oferi mărțișoare, flori și mici cadouri luni, adică pe 2 și 9 martie.

An bisect
2020 e an bisect, sâmbăta de dinainte de 1 martie va fi 29 februarie – poate fi utilizat într-un mod creativ acest lucru: ”Mărțișor special, sărbătorit o dată la patru ani”.

Primăvara încep să tropie hormonii
Din cele mai vechi timpuri, începutul primăverii este o perioadă cu încărcătură mistică. Natura se trezește la viață, ”înnebunesc salcâmii”, iar oamenii trec de la letargia iernii la dinamica primăverii. În marketing, asta înseamnă dorința de a cumpăra noi produse, de a se înnoi, de a renaște.

Ținta principală: bărbații care cumpără produse pentru femei
Sunt vulnerabili, nu au idei, nu știu ce să cumpere doamnelor și domnișoarelor. Întrebarea cheie este: cum creezi povestea în jurul produselor tale, astfel încât bărbații să-și dorească să le cumpere pentru a le dărui doamnelor și domnișoarelor? Dacă răspunzi la aceasta întrebare acum, în ianuarie, ai timp ca până pe 1 martie să pregătești toate materialele creative de impact.

Își doresc femeile un moment de răsfăț?
Când este cel mai bun prilej de răsfăț pentru doamne, dacă nu de Mărțișor și de Ziua Femeii? Ce fel de campanie poți pregăti până în martie pentru a fi pe gustul doamnelor și domnișoarelor?

Business2Business (B2B)
Venirea primăverii este un pretext suficient de bun și pentru companiile care își vând produsele altor companii. Gândește-te la clientul final. Cum poți fi relevant cu o campanie B2B pentru veniriea primăverii?

O săptămână întreaga
De duminică 1 martie până duminică 8 martie ai o săptămână întreaga în care poți să lansezi ce promoții îți dorești. În a doua parte a lunii februarie anunți promoția, faci campanie de teasing, Iar între 1 și 8 martie o lansezi cu motoarele la maximum.

Cauți cele mai bune idei pentru campaniile care să te propulseze direct în atenția clienților?

Te invit să discutăm despre cum ai putea folosi venirea primăverii, Mărțișorul și Ziua femeii, ca să lansezi campanii de marketing memorabile, pe care să le promovezi online – și să dai un impuls vânzărilor.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: