Adevărat sau fals: sunt eficiente campaniile de marketing lansate în perioada aceasta de izolare?
Răspunsul este DA, sunt eficiente și utile, dar rezultatele se vor vedea cu adevărat doar după terminarea perioadei de izolare generală la domiciliu. Decizia de a investi în marketing își va vedea valoarea exact atunci când vei avea nevoie, la momentul oportun după reluarea activității.
Iată o listă de inițiative de marketing și vânzări adaptate pentru această perioadă, din care puteți alege una sau mai multe potrivite. Viitorul în afaceri aparține celor care au viteză de adaptare …
SEO – optimizare pentru clasarea organică pe primul loc în căutările Google
Un înțelept proverb vechi românesc spune: fă-ți iarna car și în timp de pandemie fă-ți SEO. Sau era de fapt: fă-ți vara sanie și în perioada de carantină marketing pentru plasarea în Google? Roadele activității de SEO realizate acum vor fi culese peste mai multe săptămâni, exact când activitatea economică se va relua în România. Exact la țanc, în momentul ideal, vei descoperi că pe cuvintele cheie dorite ai ajuns pe prima poziție la căutările pe Google, o poziție binemeritată pentru afacerea ta.
Organizarea de webinarii sau workshop-uri online
Oamenii au timp la dispoziție în această perioadă. Sunt izolați la domiciliu, așa că se înscriu și participă la diverse evenimente organizate online. Secretul este să le vorbești oamenilor despre ceea ce vor ei să afle. Webinariile sunt un instrument excelent pentru a obține vizibilitate, pentru a comunica cu publicul țintă și pentru a proiecta o imagine de jucător activ în piață. În jurul webinariilor, înainte și după, postezi articole și mesaje pe website și pe rețelele sociale și publici comunicate de presă.
Refacerea, la standarde de comunicare profesională, a profilelor de afaceri de LinkedIn și Facebook
Este timp în perioada aceasta pentru un refresh temeinic la profilele de LinkedIn și Facebook – pentru a le aduce la standardul așteptat de partenerii de comunicare. Pentru succesul prezenței online, trebuie ca toate profilele personale să fie aduse la un nivel ridicat.
Pătrunzi pe noi piețe și explorezi tracțiunea mesajelor către tineri, prin intermediul rețelei sociale TikTok
Dacă și Armata Română și-a făcut cont de TikTok, atunci este clar. Prin cei 1,5 miliarde de utilizatori, TikTok a depășit Facebook și Instagram ca viteză de creștere. Dar cât de eficiente sunt campaniile de promovare pe TikTok? Fiind o rețea socială mai la început, pe TikTok încă nu este aglomerația de branduri existente pe Facebook sau Instagram. Încă este destul de liber pentru cine dorește să își promoveze business-ul. În România, TikTok spune că are 1,4 milioane de conturi active. ACTIVE, adică de oameni care se conectează frecvent în aplicație.
Refacerea website-ului afacerii
Este responsive, cu încărcare rapidă, prietenos cu dispozitivele mobile și la standarde 2020 webiste-ul tău? Dacă nu, este momentul să inițiezi o discuție pentru a-l aduce la zi din punct de vedere aspect, tehnologie, viteză și navigare.
Campanii de postări pe Facebook, LinkedIn, Instagram sau TikTok
Sunt foarte multe subiecte în jurul cărora poți realiza campanii de postări de tip text, foto, video sau sondaje. Oamenii vor să afle și vești bune, să descopere inițiative noi și să vadă lucrurile cunoscute și din alte perspective. Poate fi momentul unei campanii de promovare LinkedIn.
Refacerea prezenței de vânzări
Celor care solicită ofertă comercială sau o prezentare sau mai multe informații, trebuie să le trimiți și să le prezinți materiale de vânzări. Sunt aceste documente la nivelul dorit, reflectă așa cum trebuie beneficiile obținute de clienții dvs.?
Succesul în afaceri aparține acelora care vor avea capacitate de adaptare, care vor profita de oportunități, se vor ridica și vor găsi soluții.