Top 10 avantaje și beneficii ale campaniilor de email marketing

campanii personalizate email marketing

Te gândești să începi o campanie de email marketing și nu ești convins dacă vei avea succes sau nu? Îți concentreze eforturile de marketing pe social media și nu ai folosit până acum newsletterele? Îți oferim mai jos cele mai importante avantaje și beneficii ale campaniilor de email marketing.

  1. Personalizarea comunicării cu cei care primesc newsletterele. La fiecare trimitere, obiectivul este să ai o rată cât mai mare de deschidere, click-uri și conversii. Unul din factorii care contribuie la îndeplinirea acestor obiective îl constituite introducerea elementelor de personalizare în newsletter – cum ar fi nume, nume firmă, oraș etc.
  2. Rate de conversie foarte bune. Pentru foarte mulți oameni, în ciuda apariției atâtor alte canale de comunicare, emailul este foarte utilizat. Comunicarea prin email se păstrează la un nivel ridicat. Prin introducerea pe telefonul mobil a conturilor de email, oamenii au acces la toate mesajele în timp real și reacționează imediat dacă primesc ceva ce le atrage atenția și îi interesează.
  3. Costuri mai reduse față de alte canale de marketing. Aici costurile mai mari sunt pentru a obține adresele de email în baza de date, iar apoi trimiterea se realizează la costuri foarte mici.
  4. Ești proprietarul canalului de comunicare și îl controlezi 100%. În social media, chiar și în ceea ce privește proprii fani, nu ai acces la informații direct. Comunicarea se desfășoară doar prin intermediul rețelei sociale.
  5. Permite creații spectaculoase din punct de vedere grafic-vizual. Poți să inserezi în emailuri fotografii, imagini, texte elegante.
  1. Poți desfășura campanii complexe cu arbori decizionali, formate din mai multe trimiteri succesive.
  2. Automatizare trimitere mesaje, ca de exemplu: trimiterea unei serii de mesaje automate către o persoană care s-a abonat la newsletter. Aceste automatizări te ajută să economisești mult timp în efortul de marketing.
  3. Înveți foarte multe despre publicul tău țintă. Ai la dispoziție rapoarte complexe din care descoperi nu doar ce au cumpărat clienții, ci și ce trezește interesul oamenii la click, preocupări.
  4. Este un canal foarte rapid, cu rezultate instantanee. De la idee la execuție timpul poate fi foarte scurt și rezultatele se văd rapid în urma trimiterii.
  5. Segmentarea comunicării cu publicul care te interesează. Vrei să faci o campanie pentru un anumit segment din publicul țintă? Poți să trimiți doar lor, exact cu mesajele care îi interesează. De aceea este foarte important să ai baza de date de adrese de email cât mai bine organizată, pe criteriile de segmentare.

Pentru servicii email marketing te invităm să descoperi cum te putem ajuta la următoarea ta campanie.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: