Blog

Măștile ”anti-gripă” și cei 4P din marketing ai domnului Kotler

Să aduci produsele potrivite, exact când au oamenii nevoie de ele – acesta este unul din secretele negustoriei de succes, de peste 3-4.000 de ani, din antichitate. Marketingul de succes se folosește și el de evenimentele din viața oamenilor, de ceea ce ni se întâmplă zi de zi. Iarna, când vine prima zăpadă, se vând sănii pe bandă rulantă. Vara, cine anticipează primele zile călduroase pentru a-și promova sandalele, are cel mai mare succes.

Șapte motive pentru a avea o prezență de excepție în rețeaua LinkedIn

În România, peste 1,8 milioane de directori generali, manageri sau angajați se conectează frecvent în LinkedIn, cea mai mare rețea socială pentru oamenii de afaceri. Între 7 și 45 de minute este timpul petrecut zilnic de către utilizatorii de LinkedIn – pentru a căuta informații, pentru a socializa, pentru a-și căuta job și pentru a-și promova afacerea. Proiectele de campanii de comunicare pe LinkedIn livrate mine altor companii din România, în special din domeniile Contabilitate, Servicii juridice, Servicii de resurse umane, au generat următoarele rezultate:

Pentru rezultate maxime, pregătește din ianuarie campaniile de marketing de 1 și 8 martie și de primăvară

Cele mai eficiente campanii sunt cele planificate din timp!

A trecut Crăciunul, a trecut Anul Nou și cred că este momentul să începem cu toții pregătirile pentru campaniile de marketing de primăvară. Mărțișorul – 1 martie și Ziua Femeii – 8 martie pot fi pretextul perfect care să te ajute să câștigi noi clienți, să crești vânzările și să obții notorietate în rândul femeilor și bărbaților din întreaga țară, prin campanii realizate pe Facebook, pe LinkedIn, prin reclame Google Ads sau prin optimizare SEO. Am pregătit mai multe informații importante despre aceste două sărbători de Primăvară, care să te ajute să pregătești campaniile de marketing: