Servicii Marketing Online: Găsește Agenția potrivită care să te ajute să îți îndeplinești obiectivele de vânzări și marketing

Serviciile de marketing online livrate clienților în ultimii 11 ani, în zeci de proiecte de marketing online în România, mi-au permis să identific motivele principale pentru care clienții preferă să se bazeze pe serviciile noastre. Indiferent de domeniul de activitate, de categoria de produse sau servicii vândute, oricare ar fi mărimea afacerii tale, am înțeles din experiență ce este cu adevărat important pentru tine și îți ofer servicii marketing online cu ajutorul cărora să obții rezultatele dorite în cel mai scurt timp.

Servicii Marketing Online: 10 motive pentru care clienții lucrează cu mine și cu echipa mea

  1. Obiectivele de marketing online ale clientului devin și obiectivele noastre. Înțelegem cât de important este pentru tine ca în urma activităților de marketing să atingi obiectivele dorite, în termeni de vânzări, clienți, lead-uri. Astfel, gândim toată strategia și ne concentrăm toate eforturile pe îndeplinirea acestor obiective. Nu facem marketing de dragul marketingului, ci cu obiective foarte clare.
  2. Utilizăm canalele de marketing adecvate proiectului tău. Din multitudinea de canale de marketing ce pot fi folosite pentru livrarea serviciilor de marketing online, social media, SEO, performance marketing, video marketing, îți vom propune acele elemente despre care sunt convinsă că îți vor aduce valoarea așteptată.
  3. Îți explicăm înainte ce vom face și ce ne dorim să obținem în proiect. Este mai bine să petrecem timp împreună discutând și explicând ce anume ne-am propus de la serviciile de marketing online, decât să te trezești cu campanii pe care nu le-ai aprobat și pe care nici măcar nu le cunoști, ca să fii de acord cu ele.
  4. Ne concentrăm energia pe canalele de marketing online despre care știm că vor produce rezultate și pe canalele cele mai eficiente, dar testăm în permanență idei noi care ar putea să-ți îmbunătățească performanța. În activitatea de servicii marketing online, lucrurile sunt în continuă schimbare. Apar instrumente noi, canale noi, suntem foarte atenți la a testa lucruri noi pentru fiecare client, cu acordul lui, atât din punct de vedere canale cât și din punct de vedere mesaje noi. Monitorizăm succesul acestor idei noi și le transformăm în componente ale mixului principal de marketing – în cazul în care le validăm succesul.
  5. Primești rapoarte complete periodice cu privire la servicii marketing online. Ești în controlul serviciilor de marketing online livrate, prin rapoarte constante și prin posibilitatea de a solicita clarificări ori de câte ori dorești. Atât pe obiectivele cheie de marketing online, cât și pe activitățile efectuate și pe progresul campaniilor primești raport din partea echipei de proiect și beneficiezi de recomandări și propuneri personalizate pentru fiecare campanie în parte.
  1. Preocupare constantă pentru a maximiza rezultatele fiecărui leu investit în campaniile de marketing online. În viziunea mea și a echipei mele, serviciile de marketing online au trei obiective: să genereze vânzări, să genereze vânzări și să genereze vânzări. Am administrat bugete lunare de zeci de mii de euro, dar și bugete de marketing de ”gherilă” de câteva sute de lei pe lună. În toate situațiile, îmi concentrez efortul de marketing pentru ca beneficiarul serviciilor de marketing online să aibă rezultate maxim posibile pentru bugetul investit.
  2. Sunt la curent cu toate noutățile instrumentelor de promovare online. În domeniul marketingului online, lucrurile evoluează cu o viteză nemaivăzută. Apar permanent instrumente noi, rețele sociale noi, moduri în care oamenii își petrec timpul online, cu care trebuie să fim la curent pentru a le utiliza în activitatea noastră. Este una din îndatoririle mele principale, ca furnizor de servicii marketing online, să te țin la curent cu noutățile din acest domeniu și mai ales cu modul în care le voi folosi în strategia de marketing. Facebook, Google, Instagram, TikTok, LinkedIn, toate vin cu actualizări semnificative ale modului de funcționare de câteva ori pe an.
  3. Echipă multidisciplinară, cu competențe cheie pentru proiecte de marketing integrate, omni-channel. Conduc o mică echipă ce acoperă toate competențele necesare pentru gestionarea proiectelor integrate: social media, redactare texte, copywriting, grafică, editare video și performance marketing. Între noi, avem competențe complementare ce ne ajută să gestionăm proiectele de marketing ale clienților.
  4. Monitorizare zilnică a tuturor campaniilor de marketing active. Minimum o dată pe zi, eu sau unul din colegi va accesa campaniile tale de marketing online, va analiza performanța și va efectua acțiunile necesare – în cazul în care este nevoie de intervenție. Lucrurile sunt foarte dinamice în comunicarea online și se schimbă de la o zi la alta, astfel încât avem această abordare preventivă de monitorizare constantă a performanței.
  5. Certificări social media relevante pentru activitatea noastră. Certificările obținute de agenția noastră și de membrii echipei de servicii marketing online au ca unic scop îmbunătățirea performanței clienților. Nu luăm certificări doar de dragul certificărilor, doar ca să dea bine pe un perete, ci doar ca să fim siguri că investiția în marketing a clienților aduce rezultatele dorite.

Servcii Marketing Online pentru afacerea ta

Servicii Optimizare SEO

Ajungi în prima pagină Google la căutările relevante pentru afacerea ta. Îți construim o prezență online solidă la motoarele de căutare cu rezultate garantate.

Te interesează Servicii Optimizare SEO?

Promovare Facebook

Obții vizibilitate pe cea mai populară rețea socială, te faci remarcat și îți îndeplinești obiectivele de vânzări prin campanii Facebook Ads și postări Facebook de impact.

Dorești detalii despre Promovare Facebook?

Campanii Google Ads – PPC

Îți creștem imediat vânzările și vizibilitatea prin campaniile cu cele mai rapide rezultate. Google Ads PPC orientat spre conversii și spre vânzări, cu certificare Google.

Hai să discutăm despre Campanii Google Ads PPC

Promovare LinkedIn

Îți construim campanii de impact către cei 1,8 milioane de utilizatori LinkedIn din comunitatea de afaceri din România. Campanii LinkedIn Ads, postări și utilizarea eficientă a tool-urilor de vânzări.

Vrei detalii despre Promovare LinkedIn?

Promovare Instagram

Te ajutăm să stăpânești în beneficiul tău acest canal de marketing sofisticat și adresat persoanelor cu venituri peste medie. Campanii Instagram Ads și postări organice Instagram de impact.

Dorești detalii despre Promovare Instagram?

Lead Generation

Îți generăm leaduri calificate pentru afacerea ta, folosind cele mai performante instrumente de marketing online: Google, LinkedIn, email marketing, Facebook, Instagram, landing page, SEO.

Hai să discutăm despre camapnia de Lead Generation

Inbound Marketing

Ești găsit de viitorii tăi clienți, aflați în căutarea unor produse și servicii exact cum sunt cele vândute de afacerea ta. Prin inbound marketing te descoperă exact la momentul oportun.

Descoperă campaniile de Inbound Marketing?

CRM: Vânzări și Marketing

Gestionezi bazele de date de clienți, de la prima interacțiune cu aceștia și până la urmărirea vânzărilor repetate. Implementăm soluții CRM adaptate afacerii tale.

Îți dorești să utilizezi un program CRM?

Email Marketing

Îți construim campanii de email marketing pentru generarea de vânzări și pentru fidelizarea clienților existenți. Folosim cele mai avansate platforme de newselttere, inclusiv mailChimp.

Hai să discutăm despre camapnia de Email Marketing

Solicită o discuție

Ce obiective de vânzări și marketing are proiectul tău online? Te invităm să ne contactezi și să discutăm despre viitoarele tale campanii:

Etapele proiectelor de servicii marketing online de succes

Organizarea tuturor proiectelor de marketing online livrate de noi are în centru obiectivul meu de a oferi clienților cât mai rapid rezultate concrete ale acțiunilor de marketing online. Îmi concentrez energia pe generarea cât mai rapidă a rezultatelor așteptate de către client, urmând un mod de lucru profesionist în care să luăm în considerare toți factorii care vor contribui la succesul proiectului de marketing.

Fiecare proiect în parte este abordat printr-un mod de lucru agile, metodologie internațională de mare succes recunoscută pentru viteza cu care beneficiarul proiectului primește rezultatele dorite.

Serviciul de marketing online și de construire de campanii include și livrarea serviciilor de consultanță de marketing și vânzări. Vom veni cu propuneri și recomandări bazate pe experiența în alte proiecte similare și ne vom inspira din bunele practici pentru a găsi metodele ideale de atingere a obiectivelor.

1. Research și analiză servicii marketing online


În prima etapă a proiectelor de servicii marketing online realizăm analiza inițială a următoarelor elemente cheie: produse și servicii oferite, concurență, piață, mod de utilizare a produselor și serviciilor, beneficii, diferențiatori percepuți.

Analiza este realizată din mai multe surse: prin studiul materialelor de marketing, a broșurilor, a paginilor social media ale clientului și ale competiției; prin discuții cu echipa de vânzări și eventual cu utilizatorii produselor și folosind alte metode de analiză. Tot în această etapă folosim instrumente de market research pentru a obține alte informații relevante, cum ar fi mărimea pieței, numărul de clienți. Tot în faza de analiză clarificăm elementele proiectului și modalitățile principale prin care vom ajunge la îndeplinirea lor.

Din experiența mea, cu cât etapa de analiză acoperă cât mai multe elemente de luat în calcul, cu atât proiectul se va desfășura mai bine, întrucât va elimina riscurile de surprize neplăcute.

Evident că vei primi un exemplar online al acestui document de analiză realizat pentru proiectul tău de marketing online.

2. Construire puncte tari, beneficii, diferențiatori marketing online


În momentul în care analiza inițială este finalizată, încep construirea elementelor conceptuale ce vor fi utilizate în campanie. De aici începe munca de creație și de generare idei noi. Pentru produsele și serviciile ce fac obiectul proiectului de marketing online definesc lista următoarelor elemente:

  • Puncte tari
  • Beneficii utilizare
  • Public țintă
  • Mod de utilizare produs
  • Diferențiatori
  • Canale de comunicare recomandate

Toate aceste elemente sunt foarte importante întrucât vor fi folosite în crearea și execuția strategiei de marketing online. În această etapă construim și principalele profiluri de clienți – buyer persona, ce descriu principalele categorii de clienți din punct de vedere marketing: preferințe, nevoi, dorințe, interese.

3. Validarea analizei și a propunerilor împreună cu clientul


Îți vom prezenta rezultatele activității din primele două etape de proiect: research și construire concepte principale, puncte și diferențiatori. Este foarte important să validăm împreună aceste elemente sau să clarificăm ce avem de ajustat. Alocăm acestei etape de validare efortul necesar pentru a ajunge la un consens cu tine, pentru că aceste concepte vor sta la baza construirii și implementări strategiei de marketing.

4. Concepție, definire, creare și planificare campanii, canale de marketing și mesaje


Aceasta este cea mai importantă etapă din proiectul de servicii marketing online. Vom construi strategia de marketing pentru construirea obiectivelor stabilite împreună. Pe baza experienței noastre vom planifica toate campaniile de marketing online ce vor fi lansate și vom alege cele mai bune canale de marketing online în abordarea omnichannel pentru îndeplinirea obiectivelor.

Pentru fiecare canal de marketing și pentru fiecare componentă a strategiei vom crea mai multe variante de mesaje de marketing, texte, bannere și eventuale materiale video. Mesajele sunt adaptate fiecărui canal de marketing în parte. Discut aceste propuneri cu clientul pentru validarea lor.

5. Execuția campaniei de marketing online


Începe execuția propriu zisă a campaniei, așa cum a fost definită la punctul anterior. Obiectivul meu este să ajungem cât mai rapid la această etapă, pentru că acum ajungi la primele rezultate pozitive. Implementăm strategia de marketing pe toate canalele stabilite.

6. Monitorizarea rezultatelor pentru serviciile de marketing online


În activitatea de marketing online se întâmplă ca uneori clienții să nu reacționeze exact așa cum am gândit noi. Unele campanii au rezultate peste așteptările inițiale, dar sunt și anumite acțiuni care nu au rezultatele scontate. De aceea monitorizăm performanța tuturor campaniilor în primele zile și săptămâni de la lansare și venim cu ajustări necesare. Extindem campaniile cu rezultate bune, iar pentru campaniile care nu performează la nivelul dorit găsim acțiuni de corectare și îmbunătățire.

Toate campaniile trebuie monitorizate cu atenție, chiar dacă nu este recomandat să intervenim de la primul semn că lucrurile nu funcționează la nivelul dorit. Uneori, aceste canale online au nevoie de o perioadă de ajustare. În primele zile de la lansare, este nevoie de un efort mai amplu de monitorizare, urmând ca încet-încet lucrurile să intre pe o traictorie ideală.

Recomandări de optimizare campanii marketing online


Optimizările care țin de instrumentele de marketing online, Facebook, Google, Instagram, le voi efectua cu promptitudine. Optimizările cu privire la strategie, la publicul țintă, strategie și diferențiatori, le voi propune clientului pentru ca acesta să le aprobe înainte de a le pune în practică.

Lucrez doar cu acordul clientului în ceea ce privește efectuarea acestor optimizări. Pe tot parcursul desfășurării proiectului online voi veni cu propuneri de îmbunătățire a campaniei, pe care discutăm și le validăm împreună.

Rapoarte cu privire la succesul campaniilor online


Vei fi informat și vei controla în permanență rezultatele campaniilor de marketing în ceea ce privește îndeplinirea obiectivelor cheie, cu ajutorul rapoartelor pe care ți le vom furniza periodic. Vei beneficia de aceste rapoarte ce includ enumerarea activităților efectuate în cadrul campaniilor, situația comparativă, precum și gradul de îndeplinire a obiectivelor de marketing și vânzări.

Ce înseamnă Servicii de Marketing Online?

Servicii de Marketing Online sunt servicii specializate, prestate de un consultant de marketing online sau de o echipă de specialiști de marketing ce au ca scop declarat – îndeplinirea obiectivelor de marketing și de vânzări ale beneficiarului. Serviciile de marketing online sunt livrate folosind canale de marketing de tip online, spre deosebire de inițiativele clasice de marketing ce includ activități offline, cum ar fi reclamă în ziare tipărite, reclamă la televiziune sau afișaj stradal. Serviciile de marketing online sunt livrate, de cele mai multe ori, sub formă de campanii ce se desfășoară pe unul sau mai multe canale de marketing online. Campaniile ce se desfășoară pe mai mult de un canal se numesc campanii omni-channel.

În livrarea serviciilor de marketing online, consultanții se bazează pe următoarele elemente cheie:

  • Strategie de marketing online aprobată de către client, pe care execută conform planificării.
  • Diferențiatorii relevanți ai produselor și serviciilor livrate clienților.
  • Înțelegerea foarte bună a nevoilor clienților și identificarea modalității în care produsele și serviciile livrate rezolvă aceste probleme.
  • Cunoașterea competiției și a campaniilor de marketing ale acestora, pentru identificarea elementelor de diferențiere.

Ca beneficiar de servicii de marketing online primești permanent raport transparent cu privire la succesul activităților de marketing online, la gradul de îndeplinire a obiectivelor stabilite și recomandări cu privire la acțiunile următoare.

Obiectivele serviciilor de marketing online se referă la creșterea vânzărilor generale sau pentru anumite categorii de produse, creșterea numărului de clienți, creșterea notorietății, obținerea unei poziții preferințiale în mintea consumatorilor, creșterea numărului de lead-uri generate, fidelizarea clienților, lansarea unor noi produse, lansarea unui nou magazin online și dezvoltarea prezenței online.

Servicii Marketing Online: Portofoliul de proiecte

VladIancu.com

Servicii juridice – Cabinet de avocatură.

Resort Leon Beach

Hotel & restaurant în Mamaia.

AutoStark

Dealer auto rulate în București

Cherhana Resort

Pensiune în Delta Dunării.

Tomis Garden

Lanț hotelier în București și Mamaia.

Ascutzit.ro

Servicii de ascuțire pentru HoReCa.

Amaris

Hotel de apartamente în Eforie Nord.

Portas

Pensiune în localitatea Slănic Prahova.

Platinum Square – Dubai

Agenție de real estate din Dubai

COTRUGLI Business School

Școală MBA din estul Europei

Solarcarport

Panouri solare in parcări

Cât costă serviciile de marketing online?

Vă rog să îmi faceți o ofertă pentru servicii marketing online”: este o rugăminte pe care o aud frecvent atunci când discut cu reprezentantul unui business interesat de realizarea unor campanii de marketing. Prețul pentru servicii marketing online este format din trei componente: (1) tariful agenției sau al consultantului de marketing online ce reflectă efortul depus în livrarea serviciilor și poate include un procent din realizări; (2) costul de reclamă online achitat către Google, Meta (Facebook și Instagram), LinkedIn, TikTok și toate celelalte canale de reclamă online; (3) costul pentru achiziționarea sau realizarea diverselor elemente grafice noi necesare în buna execuție a campaniei, cum ar fi video-uri sau fotografii. Această structură de bază a costurilor pentru servicii marketing online ar trebui luată în considerare la inițializarea unui proiect de reclamă.

Propunerea mea pentru oferta comercială de servicii marketing online

Viziunea mea, în cele mai multe proiecte de marketing online, este să stabilim de la început legătura directă dintre costurile de marketing și rezultatele obținute în urma campaniilor. Fie că vorbim de creșterea vânzărilor, creșterea numărului de clienți, recrutare, generarea de lead-uri, cel mai important este să urmărești rezultatele obținute raportat la costuri. Calculul ROI (Return on Investment – Rata de recuperare a investiției) se mai numește în marketingul online și ROAS (Return on Advertising Spent) ne arată profitabilitatea tuturor campaniilor de marketing online. Recomand implementarea unui sistem de urmărire a conversiilor atât cantitativ cât și valoric.

În eCommerce este mai simplu să calculezi valorarea conversiilor, pentru că extragi din valoarea coșului comenzii. În generarea de lead-uri – completare formular de contact sau telefon – construiesc un mecanism automatizat prin care să alocăm o valoare și acelor conversii.

Prin implementarea unui sistem de calcul al profitabilității acțiunilor de marketing, urmărită la nivel de canal marketing online (Facebook, Google etc.) – campanie – grup de anunțuri și chiar anunț, deciziile de alocare a bugetului de marketing se bazează pe date reale.

Alexandra Nedelcu – Servicii Marketing Online

Sunt Alexandra Nedelcu, consultant de marketing online cu experiență de +11 ani în campanii integrate care ajută clienții să-și îndeplinească obiectivele de marketing și de vânzări. Fiecare leu investit în marketing de către client trebuie să îi aducă rezultatele așteptate în ceea ce privește creșterea numărului de clienți, extinderea vânzărilor, dezvoltarea prezenței online, construirea unor diferențiatori puternici, creșterea notorietății și eficientizarea fluxului de vânzări online.

În tot ceea ce face, suntem orientați spre obținerea rezultatelor dorite de către clienți. Folosim un mix de marketing și de canale de comunicare online pentru a maximiza investiția în promovare.

Unul dintre cele mai satisfăcătoare lucruri atunci când conduci o agenție de servicii de marketing este că lucrezi cu clienți din diferite domenii de activitate. Dimineață discuți cu un client despre riscurile și oportunitățile în domeniul săpunurilor. După amiază, discuți cu o bancă sau cu o companie aeriană. Dar este un preț de plătit pentru toată această varietate. De fiecare dată când te vezi un client, trebuie să fii suficient de informat cu privire la afacerea sa pentru a-i oferi sfaturi relevante. Când am fost directorul executiv al agenției mele, luam întotdeauna acasă două genți de documente și petreceam câteva ore citindu-le. Nu erau momente prea distractive pentru soția mea. Pe lângă temele de la școală, cel mai mare dușman al meu a fost telefonul. De obicei aveam minimum 25 de apeluri nepreluate în telefon.

David Ogilvy, Confesiunile unui om de publicitate. Autor al mai multor cărți despre marketing și publicitate

Ce ingrediente secrete are marketingul care vinde?

Când vine vorba despre o campanie de succes în marketing, toată lumea vrea să afle secretul ei.

Secretul este că nu există niciun secret. Totul este public, cunoscut de toată lumea care lucrează în marketing: atenție la client, înțelegerea nevoilor lui reale, planificarea din timp a campaniilor, creativitate și focus pe rezultate care contează; Adică pe vânzări. Vei regăsi în lista de mai jos inventarul tuturor lucrurilor pe care le putem face împreună pentru afacerea ta. Ceea ce este important pentru tine, Adică extinderea vânzărilor, profitul, crearea unei imagini ireproșabile, notorietatea afaceri, brandul personal, acestea vor fi și obiectivele mele zi de zi în perioada colaborări.

Servicii Marketing Online livrate: Focus pe ROI

În livrarea serviciilor de marketing online, utilizăm cele mai performante canale de marketing disponibile. În funcție de obiectivele proiectului tău, de domeniul de activitate și de buget, îți vom recomanda instrumentele care să-ți ofere cel mai bun ROI (Rata de Recuperare a Investiției în Marketing – Return on Investment). Împreună cu echipa mea, am desfășurat campanii online folosind cele mai importante canale de marketing. Din lista de mai jos, te invit să afli tot ce te interesează despre fiecare din aceste servicii marketing online:

Lead Generation

Generezi Leaduri Calificate pentru succesul echipei de vânzări. ✅ Campanii de marketing online: SEO, AdWords, Facebook, Instagram, Articole, Blog. ✅ Motorul pentru creșterea vânzărilor.

Servicii Optimizare SEO

Ocupă-ți locul tău meritat în #1 pagină Google pe toate căutările relevante pentru Afacerea Ta. ✅ Rezultate rapide la Optimizarea SEO după 5-7 zile. ✅ Crești numărul de clienți.

Promovare Facebook

Pe paginile de Facebook vei avea postări de impact, Text, Foto & Video. ✅ Facebook Ads, Pixel, Remarketing. ✅ Campanii pentru creșterea numărului de fani și a vânzărilor online.

Campanii Google Ads PPC

Rezultate din prima zi la Campaniile de Reclamă Google Ads AdWords PPC ✅ Vânzări, Clienți noi, Conversii. ✅ Optimizat pentru dispozitive mobile. ✅Începi campania imediat.

Email marketing

Ajungi direct în Inbox-ul clienților și lead-urilor tale. ✅ Rate mari de deschidere pentru extinderea vânzărilor online. ✅ Campanii MailChimp, iContact, AWeber.

Promovare LinkedIn

Te adresezi cu mesajele tale către +1,8 milioane de membrii LinkedIn în România. ✅ Îți construiesc o prezență online premium pe LinkedIn. ✅ Sales & Lead Navigator.

Inbound Marketing

Servicii de Inbound Marketing pentru ca afacerea ta să fie găsită rapid online. ✅ Campanii de: Google Ads, SEO, Articole & PR. ✅ Atragi atenția și creezi dorință de cumpărare.

CRM: Vânzări Și Marketing

Soluție software CRM – Customer Relationship Management pentru Vânzări și Marketing. ✅ Crești vânzările, câștigi mai mulți clienți, îmbunătățești campaniile. ✅ Implementare rapidă.