Campanii Google Ads PPC

Atunci când contul de reclamă Google Ads PPC este bine pus la punct, când cuvintele cheie de căutări online sunt corect alese, anunțurile sunt realizate optim, reclama prin Google Ads – AdWords este foarte eficientă și produce rezultate excelente. Atât rezultate de vânzări, creșterea numărului de clienți, a valorii vânzării, cât și a profitabilității afacerii pe termen lung.

Un cont de Campanii Google AdWords Ads PPC greșit configurat înseamnă un sac fără fund în care investești ”fără număr” și rezultatele se lasă așteptate. Mai ales că mediul de promovare Google Ads este foarte puternic concurențial și bugetele investite de firme cresc masiv de la o lună la alta.


Avantajul Campaniilor Google Ads

Marele avantaj al Campaniilor Google AdWords PPC este că sunt singurul canal de marketing ce îți permite să te adresezi direct unor posibili cumpărători ce și-au arătat deja interesul pentru produsele tale. Cei care caută pe Internet produsele și serviciile din categoriile tale sunt principalii ”suspecți” pentru a-i transforma în clienți.

Principalul nostru scop este ca fiecare leu pe care îl investești în reclamele Google AdWords să îți aducă cele mai bune rezultate în termeni de vânzări și profitabilitate.

Campanii Google Ads PPC – de ce clienții apreciaza modul in care le furnizam serviciile

  • Creșterea vânzărilor tale, a numărului de clienți și a veniturilor sunt obiectivele principale atunci când construim o campanie de reclame Google Ads. Urmărim aceste obiective în tot ceea ce facem online.
  • Pe principiul maximei eficiențe configurăm fiecare campanie de reclame Google Ads din toate punctele de vedere: cuvinte cheie, anunțuri, ore de afișare, dispozitive mobile, extensii – pentru ca banii investiți în reclame să îți aducă rezultatele maxime posibile.
  • Identificăm cu precizie ce cuvinte cheie nu generează vânzările dorite și le eliminăm din reclame. Bugetul astfel salvat îl poți investi în cuvintele cheie eficiente sau îl poți economisi.
  • Este cel mai rapid și cel mai eficient canal de marketing pentru a testa exact pe publicul țintă variante de sloganuri, de imagini, de campanii, de diverse idei de marketing. Ai rezultatele în timp real și știi pe loc ce merge bine și produce rezultate în vânzări și care sunt ”rablele” din campanie.
  • Optimizarea Campaniilor Google Ads PPC pentru dispozitivele mobile de tip tabletă sau telefon crește cu până la +175% rata de conversie din reclame.
  • Prin integrarea contului Google Ads cu statisticile furnizate de Google Analytics te ajutăm să urmărești foarte clar conversiile și să știi ce îți aduce bani și ce nu. Da, și vizitatorii sunt importanți, și numărul de pagini vizitate, dar ceea ce contează cu adevărat sunt achizițiile, conversiile din campanii.
  • Ești întotdeauna cu minimum un pas înaintea concurenței, pentru că te ajutăm să folosești la maximum resursele tehnice furnizate de Google Ads. După cum ai văzut, concurenții tăi investesc bugete tot mai mari în AdWords și poate că nu întotdeauna dispui de sumele necesare pentru a ține pasul cu ei.
  • Consultanții noștri Google Ads sunt întotdeauna la curent cu toate noutățile aduse de Google la algoritmul de funcționare a reclamelor și a licitațiilor pe cuvinte cheie. Atunci când apar noutăți cu ajutorul cărora să fii pe primele locuri la căutări, ne asigurăm că vei beneficia de ele în cel mai scurt timp.
  • Campaniile Google Ads AdWords PPC oferă oportunități de afișare a brandului și de creștere a notorietății firmei tale – cu un buget foarte mic.

Google Ads: Rezultate imediate pentru cresterea garantata a vanzarilor

Hai sa discutam despre vanzarile generate de urmatoarea ta Campanie Google Ads PPC . Te invitam sa ne contactezi:

Campaniile Google Ads PPC – cel mai rapid mod în care ajungi la audiența potrivită

Campaniile de Google Ads PPC îți permit să transmiți mesajele de marketing într-un mod creativ, să ajungi repede la publicul țintă și să te faci remarcat. Cele mai frecvente formate de reclame în Google Ads PPC sunt:

  • Reclamele Google Ads PPC la căutările pe Google. Atunci când viitorii tăi clienți caută pe Google anumite cuvinte cheie, bine selectate, le apar reclame text, cu mesajul dorit. Reclamele pot avea mai multe linkuri către diverse pagini în website.
  • Reclamele Google Ads PPC de tip banner, video sau text, ce apar pe diverse website-uri, în aplicațiile de mobil Android și pe Youtube. Ai la dispoziție mai multe criterii care să declanșeze apariția reclamelor.
  • Reclame Google Ads PPC de tip remarketing, cu imagini, video și text. Vizitatorii website-ului tău, cei care au intrat pe o pagină sau au făcut o acțiune văd reclamele de remarketing pe diverse website-uri vizitate.

Cele mai eficiente campanii de marketing online Google Ads PPC sunt cele care combină toate elementele creative enumerate mai sus, iar bugetul să fie ajustat pe fiecare componentă în parte – în funcție de rezultate.

Cum lucrăm – Organizarea campaniilor Google Ads în faze de proiect

Desfășurăm fiecare proiect de promovare Google Ads – AdWords după o metodologie foarte bine pusă la punct, în campanii realizate pentru zeci de clienți de-a lungul timpului. Suntem la curent cu noutățile Google de promovare și le includem în campaniile nou create. Lucrăm în faze de proiect bine determinate.

  1. Audit inițial al eventualelor campanii de Google Ads desfășurate până acum, al website-ului, al eforturilor de marketing prezente, adică din alte campanii. Scopul este să obținem o situație inițială cat mai exactă.
  2. Analiza completă a publicului țintă, a cuvintelor cheie, a volumului de căutări, a trendurilor, a concurenței, a zonelor geografice, a intervalelor orare posibile pentru reclamă. Tot aici analizăm și eventualele ghiduri de brand și materiale de reclamă deja existente.
    Analiza inițială se poate întâmpla să dureze mai mult, să avem nevoie de mai mult timp. De fiecare dată o facem temeinic, pentru a eficientiza costurile de reclamă de mai târziu. Este important să nu ne scape nici un detaliu, pentru că vorbim despre bani. Beneficiul acestei analize se vede cel mai bine în eficientizarea costurilor pe termen lung.
  3. Propuneri Creative. Viziunea noastră este să îți facem mai multe campanii creative de reclamă, adică 15 – 20 de propuneri diferite. În discuțiile cu tine încercăm să rămânem cu minimum 10 – 11 propuneri aprobate, pe care să le implementăm în campaniile PPC Google Ads. Campaniile rulează o perioadă în paralel până decidem direcțiile cheie. Reclamele Google AdWords sunt genul de produs ce permite să găsești și să validezi rapid ideile de marketing și promovare.
  4. Implementarea propunerilor creative. Experiența noastră în sute de campanii de reclamă, cunoașterea tuturor funcționalităților Google AdWords, faptul că suntem la curent cu noutățile din domeniu ne permit să obținem maximum din fiecare campanie desfășurată. În primele zile și săptămâni monitorizam rezultatele și adaptăm și personalizăm campania. Folosind mecanisme automate ale Google Ads, dar venim cu ajustări succesive.
    Auomatizarea reclamelor Google AdWords are foarte multe părți bune pe care le folosim cu încredere. Totuși, nu trebuie pierdut din vedere scopul real al acestor mecanisme de automatizare create de Google, și anume ca utilizatorii să investească o sumă cat mai mare de bani în campaniile PPC Google.
campanie google ads - evolutie cost reclama