CRM – Customer Relationship Management înseamnă o aplicație software de afaceri cu ajutorul căreia crești vânzările, câștigi mai mulți clienți, îmbunătățești campaniile, răspunzi rapid solicitărilor clienților și crești productivitatea consultanților de vânzări. Unești, într-o singură aplicație software, activitățile de vânzări, marketing și client service.
Ce primești la implementarea unui program CRM?

Controlezi echipa de vânzări
Telefoane, emailuri, vizite, întâlniri, oferte, contracte – totul este în programul CRM, locul unic în care lucrează toată echipa de vânzări.
Bază de date de clienți și leaduri
Protejată împotriva copierii și împotriva accesărilor abuzive, baza de date de clienți și prospecții este în siguranță în programul CRM. Cei care au dreptul, accesează datele în siguranță.


Campanii de Marketing
Planificarea, execuția și urmărirea campaniilor de marketing se realizează din programul CRM. Ai controlul rezultatelor obținute în campanii și poți face comparații între mesaje.
Organizezi etapele efortului de vânzări
“Pâlnia de vânzări” din CRM este un instrument ce îți oferă predictibilitate pentru vânzările viitoare. Știi în ce stadiu se află fiecare client în ciclul de vânzare.


Urmărești solicitările de ofertă
Impui în CRM un protocol de răspuns la cererile de ofertă și te asiguri că se respectă. Important este să răspunzi la timp și corect tuturor solicitărilor clienților.
Agenda de taskuri de vânzări
Secretul succesului în vânzări? O foarte buna organizare a agendei zilnice, săptămânale și lunare. Obiective clare și acțiuni pentru a atinge obiectivele. Programele CRM oferă structura pentru a impune un mod de lucru organizat.

Avantajele și beneficiile CRM pentru afacerea ta
Îți crești vânzările
Ai garanția că fructifici toate vânzările posibile și că echipa de vânzări se ocupă cu seriozitate maximă de toți clienții.
Mobilitate maximă pentru echipa de vânzări
Aplicația dedicată CRM, pentru telefoane mobile Android și eu iOS, te ajută să fii conectat la informațiile de vânzări de oriunde ai fi.
Controlul vânzărilor viitoare – evidența ofertelor către clienți
Urmărești situația ofertelor trimise și te asiguri că au fost trimise la timp, cu prețurile corecte și conform solicitărilor clienților.
Unificarea comunicării cu clienții
Cu clienții, comunicarea se desfășoară prin mai multe canale de comunicare în același timp. Programul CRM devine locul în care se adună toată comunicarea pentru o vizibilitate 360 ° asupra clienților.
MANAGEMENTUL DOCUMENTELOR DE VÂNZĂRI
Oferte, prezentări, materiale: toate sunt gestionate cu ajutorul programului CRM. Te asiguri că echipa de vânzări folosește documentele corecte întotdeauna.
Integrarea cu emailul
Comunicarea prin e-mail se desfășoară în programul CRM, astfel că ai acces întotdeauna la mesajele transmise și primite pe la toți clienții.