Email marketing

Email marketing-ul, comunicarea cu clienții prin newslettere, este cel mai eficient canal de marketing aflat la dispoziția unei afaceri. Îți permite să ajungi la un număr foarte mare de oameni cu costuri mici și să personalizezi comunicarea ca și cum ai vorbi cu fiecare în parte separat. Trimiți mesaje de impact catre cea mai mare baza de potentiali clienti.

Ca să ai succes cu promovarea prin email marketing, trebuie să îndeplinești două condiții cheie: să deții o bază de date solidă de adrese de email și să trimiți mesaje de impact care să fie despre ceea ce vor oamenii să audă.

Email Marketing: De ce apreciază clienții serviciile noastre

  • Te ajutăm să segmentezi baza de date de adrese de email în categorii relevante și transmitem fiecărui segment mesaje personalizate, pentru impact maxim. Printre cele mai frecvente criterii de segmentare a bazei de date se numără: vârstă, zonă geografică, interese – pentru persoane fizice, domeniu de activitate, funcție – pentru persoane juridice.
  • Emailurile trimise ajung în Inbox-ul clienților, fie că le deschid de pe telefon, tabletă sau alt dispozitiv.
  • La fel de important ca mesajul de impact cu rată mare de deschidere este și construirea bazei de date de adrese de email. Te vom ajuta să construiești baza de date folosind cele mai de succes tehnici disponibile: formulare de contact, achiziție baze de date, campanii de reclamă pentru a încuraja abonarea la newsletter.
  • Rată de deschidere a newsletterelor cât mai mare, rate de click și de conversii cât mai mari – care să te ajute să îți îndeplinești obiectivele de vânzări și profitabilitate ale firmei. Acestea sunt elementele pe care ne concentrăm atunci când lucrăm la redactarea newsletterelor unei campanii.
  • Baza de date de emailuri este componentă cheie a email marketing-ului. Această bază de date este în evoluție continuă. După fiecare trimitere de newslettere te ajutăm să elimini adresele care nu mai sunt valabile și să completezi cu nou intrații pe listă. Scopul nostru principal este să trimitem mesaje email așteptate cu interes de clienți, citite și recitite, nu mesaje nedorite care să ajungă în spam.

Platformele de email marketing pentru trimitere newslettere

Vom alege împreună cu tine platforma de email marketing potrivită pentru obiectivele tale, dintre:

mailChimp – cea mai populară și cea mai cunoscută platformă de email marketing, cu variante gratuite foarte interesante.
https://mailchimp.com/

iContact – platformă de email marketing ce se bucură de un real succes grație ușurinței în utilizare.
https://www.icontact.com/

SendGrid – rată scăzută de emailuri care ajung în folderul de spam al clienților
https://sendgrid.com/

AWeber – este tot mai folosită această platformă și oferă șabloane de newslettere din care să alegi.
https://www.aweber.com/

ConstantContact – platformă flexibilă de email marketing, cunoscută pentru viteza cu care transmite mesajele. https://www.constantcontact.com/

SendMachine – furnizor de servicii de email marketing din România.
https://www.sendmachine.com/

Cunoaștem plusurile și minusurile tuturor acestor platforme și te vom ajuta să alegi ce ți se potrivește ție.


Marketing Automation – automatizarea campaniilor de Email Marketing

Marketing Automation înseamnă automatizarea trimiterii de emailuri către clienți și potențiali clienți, în funcție de acțiunile efectuate de către aceștia, cu scopul de a câștiga viteză și precizie în trimiterea mesajelor. Marketing Automation este un instrument prin care ne asigurăm că persoanele interesate de produsele și serviciile tale primesc automat, în cel mai scurt timp, informațiile necesare pentru a lua decizia de cumpărare.

5 exemple de utilizare Marketing Automation:

  1. Cei care se abonează la newsletterul tău primesc automat, cu frecvența dorită, seria de mesaje de bun-venit.
  2. Cei care fac click pe un produs prezentat într-un newsletter să primească automat un nou email cu mai multe detalii despre produs.
  3. Cei care deschid de mai multe ori newsletter-ul într-un anumit interval de timp, să primească automat încă un mesaj cu mai multe detalii.
  4. Cei care solicită un cont demo pentru a testa produsul tău software, să primească o serie de newsletter-e automate de familiarizare cu produsul.
  5. Cei care s-au înscris cu adresa de email la un concurs pe Facebook, să primească un cod promoțional sau alte informații automat prin email.