În ultimele 60 de minute, pe Facebook au fost adăugate +1.300.000 posturi, +2.150.00 fotografii și fotografii și +2.500.00 actualizări de status – potrivit valorilor medii comunicate oficial de compania Facebook. În minutul în care tu publici un mesaj pe Facebook, alte milioane de oameni și alte zeci de mii de pagini profesionale ca și a ta fac același lucru.
Orice mesaj postat, indiferent de tipul lui, intră în concurență cu un volum uriaș de alte mesaje, devine o picătură într-un ocean. Cum faci să fii picătura aceea remarcată? Trebuie să le vorbești oamenilor din publicul țintă despre ceea ce îi interesează pe ei, să ieși în evidență cu un vizual de impact și să urmărești cu atenție ”ce merge și ce nu merge”.
Dar până la urmă Facebook este un canal de promovare și la sfârșit de lună, când analizezi rezultatele de vânzări, Facebook trebuie să-și aibă locul în statistici.
Cine ar trebui să se ocupe de promovarea Facebook?
Știi prea bine că pregătirea și postarea mesajelor pe Facebook este o activitate “time-consuming” pentru oricine. Poți ajunge să lucrezi la o simplă postare și 30-45 de minute. Apoi, dacă faci postările pentru o săptămână poate că îți ia o zi întreagă din timpul tău atât de prețios în care ai putea să faci multe pentru business-ul tău.
Mesaje noi, texte, imagini video, răspunsuri la comentarii, moderare mesaje, comenzi… Dacă nu ai timp să te ocupi așa cum ai vrea de pagina de Facebook a business-ului tău sau dacă ești nemulțumit de cei care gestionează pagina acum, îți oferim accesul la o echipă dedicată 101% promovării pe Facebook, care doar de asta se ocupă.
Serviciile de promovare Facebook: De ce clienții
apreciază modul în care lucrăm
- Înainte de a scrie vreun rând pe Facebook sau de a căuta o fotografie bună de publicat, analizăm cu mare atenție publicul tău online, îl segmentăm pe categorii și ne asigurăm că avem toate informațiile esențiale: vârstă, oraș, preferințe, comportament online etc.
- Cele mai puternice strategii de comunicare pe Facebook sunt cele ce includ un mix de tipuri de postări: fotografii, colaje de fotografii, gif-uri, text, link-uri sau evenimente. Această diversificare asigură un conținut interesant și atractiv pentru fani.
- Obiectivele tale de business și vânzări, creșterea numărului de clienți, creșterea vânzărilor, creșterea numărului de persoane care îți testează produsele, creșterea notorietății și a reputației – acestea devin și obiectivele noastre în tot ceea ce facem pentru tine pe Facebook.
- Și mai este și partea de reclamă Facebook, unde fiecare leu, fiecare bănuț pe care îl investești pe Facebook și în alte rețele sociale trebuie să îți producă rezultatele maxime. Ne asigurăm că atunci când te promovezi cu reclamă plătită pe Facebook, mesajele ajung la publicul tău țintă și că folosești canalele potrivite pentru produsele și serviciile tale.
Îți propunem următoarele variante de colaborare
pentru Promovarea Facebook, din care să alegi ce ai nevoie:


- Crearea strategiei de comunicare pe Facebook, pentru atingerea obiectivelor de vânzări, notorietate.
- Training angajați interni pentru realizarea, planificarea și publicarea postărilor pe Facebook.
- Realizarea strategiei de comunicare pe Facebook cu reclame plătite, Facebook Ads, Remarketing.
- Realizarea și publicarea postărilor pe Facebook conform planificării. Postările pot include și link-uri, hash-tag-uri și tag-uri și sunt distribuite cu frecvența optimă.
- Realizarea de bannere online pentru utilizarea lor în postări.
- Achiziționarea, în numele clientului, de fotografii pentru Facebook – de pe website-uri cu baze de date de imagini tip ”Shutterstock”.
- Promovarea plătită, în numele clientului, a postărilor sponsorizate.
- Răspunsuri la comentarii, la mesaje și la postările altora în care este menționat numele brandului.
- Ne concentrăm, în tot ceea ce facem, pe ceea ce este important: creșterea vânzărilor, a numărului de clienți și a conversiilor.
- Campanii specializate pentru obținerea de rezultate maxime pe termen scurt – concursuri, evenimente, promoții, acțiuni speciale.
- Monitorizarea competiției, a furnizorilor, a distribuitorilor, a clienților importanți și a tuturor influențatorilor cheie. Raportăm periodic care sunt cele mai importante mișcări pe Facebook – te ajutăm astfel să știi cum să reacționezi la ce se întâmplă în piață.
- Raportare săptămânală sau lunară cu privire la rezultatele obținute.
- Redactare texte de impact pentru secțiunile Facebook: Despre firmă (About), Cine suntem noi.
- Realizăm, în general, postări scurte, cu vizual puternic, care să stimuleze interacțiune cu mesajele și să trezească curiozitatea și dorința de cumpărare.
- Planificarea bugetelor de reclamă pentru a obține maximum din orice leu investit
- Te ajutăm să construiești o comunitate de fani, clienți și viitori clienți, pe care să te bazezi că distribuie mesajele către prietenii de Facebook.
După mai mulți ani de livrat servicii de promovare Facebook, am înțeles că nu există rețeta perfectă de succes pe care să o scoți din sertar, să o aplici și să meargă din prima. Lucrurile care au mers la un client nu înseamnă că vor merge pentru toți.
Îți poți construi mixul ideal de servicii de promovare pe Facebook de care ai nevoie, pe baza serviciilor de mai sus.
Te invitam sa ne contactezi prin completarea formularului de mai jos:

Resurse utile Promovare Facebook:
- Ghidul oficial pentru crearea și publicarea de reclame pe Facebook https://www.facebook.com/business/ads-guide
- Pagina de Facebook a reclamelor pe Facebook https://www.facebook.com/facebookbusiness/
- Informații la zi despre modificările de algoritm Facebook: https://www.facebook.com/business/news
Promovare Facebook: de ce este important să știi cum funcționează algoritmul de afișare a postărilor pe Facebook
Compania Facebook a fost înființată în anul 2004. De-a lungul timpului, a evoluat și s-a modificat constant. La început, în primii trei ani, erau permise doar profilele personale pe Facebook. Din anul 2007 au fost lansate paginile de afaceri din Facebook – profilele firmelor. Tot în anul 2007, a început promovarea folosind reclamele plătite pe Facebook, ce îi aduce acum, în zilele noastre zeci de miliarde de dolari încasări pe an companiei Facebook. Algoritmul după care postările firmelor – plătite sau neplătite – sunt afișate utilizatorilor se modifică permanent. Pentru că ne ocupăm cu promovarea Facebook, suntem la curent cu toate modificările apărute și le folosim în crearea mesajelor publicitare.