Clientul: Beautiful Brands
Locație: București
Domeniu: fashion & beauty
Trei provocări de business:
- Din lipsă de timp, campaniile de marketing și mesajele publicate în social media de administratorii Beautiful Brands nu aveau rezultatele dorite. Din acest motiv, afacerea stagna.
- Numărul celor care știau de produsele Beautiful Brands era prea mic – de aceea și comenzile sufereau.
- Imaginea ternă, nespectaculoasă a Beautiful Brands făcea ca nici clienții să nu aibă o încredere prea mare în firmă.
Servicii de marketing oferite
Le-am construit campanii integrate de marketing multi-channel, ce păstrează unicitatea în comunicarea de brand și folosește punctele tari ale fiecărui canal de promovare în parte:
Campanii de reclamă Google AdWords Ads
Acestea au ajutat clientul să-și crească rapid vânzările, la un cost ce îi permitea să rămână profitabil, chiar dacă a investit în reclamă. Campania de Google AdWords le-a oferit ocazia ideală să ajungă foarte rapid la publicul interesat pe loc de produsele lor. Detalii în link: servicii de promovare Google AdWords.

Postări Facebook & Fb Ads & Retarghetare
Simultan cu creșterea numărului de comenzi, am pornit campania pe Facebook. Primul obiectiv: utilizarea bazei de clienți mulțumiți, pentru a umple pagina de Facebook de recenzii favorabile. Am construit audiențe interesate de produsele lor, care să primească prioritar mesajele publicate pe Facebook. Numărul de fani a crescut, ajungând la 32.000. Detalii în link: promovare Facebook.
Cele mai spectaculoase fotografii și video-uri cu produsele Beautiful Brands au stat la baza campaniei pe Instagram. Am apelat constant și la reclamele plătite Insta – targhetate către segmentele de public cele mai predispuse să cumpere sau să încerce produsele. ”Influencerii” folosiți au fost de fapt clienții mulțumiți – aceia care și-au dat acordul să povestească despre utilizarea produselor.

SEO – poziția preferențială în căutările Google
Rezultatele spectaculoase la optimizarea SEO pentru Google se văd în câteva săptămâni. Am stabilit, împreună cu clientul, cuvintele cheie cu cele mai bune conversii – conform situației din analizele Google Ads și am început optimizarea. Detalii în link: servicii optimizare SEO.

Youtube
Pentru că produsele lor chiar se pretează la acest lucru, am creat scurte videoclipuri pe care le-am încărcat pe canalele lor de Youtube. Prin campaniile de reclamă targhetate, m-am asigurat că filmele sunt vizionate de publicul interesat.
Ești curios ce pot face pentru afacerea ta?
>> Descoperă la acest link: Serviciile de Marketing Online